Podstawowym celem Biura Rachunkowego Grażyna Giszczak jest profesjonalna obsługa podmiotów gospodarczych:
- osob fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
- spółek cywilnych, partnerskich i jawnych,
- spółek z o.o.,
- stowarzyszeń i fundacji.
Dostosowujemy się do specyfiki każdej firmy i unikamy szablonowego podejścia do Klienta, dając przy tym gwarancję zachowania całkowitej poufności w zakresie wszelkich informacji dotyczących naszych Klientów.
Stosujemy wyłącznie licencjonowane oprogramowanie, a więc ich ciągłe aktualizacje gwarantują nie tylko dostosowanie do aktualnie obowiązujących przepisów prawa, ale i właściwy poziom bezpieczeństwa Państwa danych. Ciągłość obsługi informatycznej w firmie gwarantuje sprawne i bez zbędnych przestojów funkcjonowanie biura rachunkowego, jak i profesjonalne zabezpieczenie Państwa danych.
Wszystkie dokumenty księgowe związane z bieżącym rokiem rozrachunkowym zgodnie z postanowieniami umowy będą znajdować się tylko w siedzibie naszego Biura Rachunkowego. O ich lokalizacji poinformowany zostaje na piśmie właściwy Urząd Skarbowy. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich dokumentów w godzinach pracy biura, oraz uzyskania bieżących i wyczerpujących informacji związanych ze swoją dokumentacją osobiście w siedzibie naszego biura. Po zakończeniu roku rozliczeniowego dokumentacja związana z obsługą księgową prowadzoną przez Biuro Rachunkowe Grażyna Giszczak na rzecz podmiotu lub osoby fizycznej zdawana jest klientowi do dalszego przechowywania na podstawie stosowanego protokołu na piśmie.
Po podpisaniu umowy z naszym biurem wszelkie kontakty Państwa z Urzędem Skarbowym, czy przykładowo z ZUS-em, ograniczają się do niezbędnego minimum. We wszelkich sprawach wymagających wyjaśnienia w tych instytucjach reprezentuje Państwa nasze biuro rachunkowe, składając stosowne wyjaśnienia w Państwa imieniu. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek zawiadomienia z tych instytucji, wystarczy nas o tym poinformować np. wysyłając je do Biura potwierdzonym faksem. Od tego momentu Biuro przejmuje na siebie kontakt z Urzędem Skarbowym.
Za wszelkie błędy leżące po stronie naszego biura przejmujemy pełną odpowiedzialność. Warunki odpowiedzialności naszego Biura zawarte są w podpisywanej z każdym klientem umowie o świadczeniu usług. Zastrzegamy przy tym, że odpowiadamy tylko za swoje błędy. Biuro nie odpowiada np. za nierzetelne ewidencjonowanie przez klienta sprzedaży czy usług, relacje z pracownikami i ich wynagrodzeniami, opłaty podatków i składek ZUS — pomimo odbioru z siedziby biura stosownych druków przelewów itd.
Po podpisaniu umowy kontakt z naszym biurem ogranicza się w zasadzie do dwóch wizyt w miesiącu w ustalonych w umowie terminach. Jeżeli nie wymaga tego sytuacja klienta, zobowiązany jest on do stawienia się w trakcie trwania miesiąca rozliczeniowego do dnia 10-go miesiąca bieżącego, tak aby dostarczyć część dokumentacji za ten miesiąc (jest to połączone z reguły z odbiorem przelewów na stosowane zobowiązania podatkowe). Oczywiście w każdej chwili w godzinach pracy naszego biura klient zawsze ma możliwość uzyskania wszelkich informacji, wyjaśnień, oraz omówienia problemów które zawsze mogą się pojawić. Generalnie założeniem naszym jest, aby każdy z naszych klientów mógł się skupić na faktycznym prowadzeniu swojej firmy i jej rozwoju. Klient dostarcza dokumenty do naszego biura, uzyskuje informacje, i w razie potrzeby wyjaśnienia oraz odbiera przelewy na stosowane zobowiązania lub ubezpieczenia.
Biuro nasze posiada polisę ubezpieczeniową, dajemy Ci więc jeszcze więcej pewności z tytułu naszej pracy. W ramach podpisanej z nami umowy obsługujemy również wszelką korespondencję z urzędami, bankami i innymi instytucjami wskazanymi przez firmę, związaną z prowadzeniem obsługi księgowej. Dzięki temu gwarantujemy poprawność merytoryczną i formalno-prawną wszelkich oficjalnych firmowych pism. W ramach naszej umowy zapewniamy również przeszkolenie zgodne z wymaganymi procedurami obiegu dokumentacji księgowej, by wszystkie ważne dokumenty docierały do nas na czas i były księgowane w terminie.