Oferujemy pełną obsługę księgowę w zakresie ksiąg przychodów i rozchodów (uproszczona księgowość), rejestracyjnych i rozliczeniowych:
- prowadzenie książki przychodów i rozchodów firmy Klienta,
- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w książce przychodów i rozchodów,
- prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie niezbędnych wydruków,
- prowadzenie rejestru środków trwałych i naliczanie amortyzacji,
- naliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatków,
- prowadzenie ewidencji rozrachunków,
- terminowe i prawidłowe wyliczanie należnych podatków (PIT, VAT) oraz przygotowanie deklaracji i zeznań podatkowych,
- składanie deklaracji i zeznań podatkowych,
- reprezentowanie Klienta w postępowaniach administracyjnych przed ZUS i Urzędem Skarbowym,
- występowanie w imieniu Klienta o zaświadczenia o niezaleganiu w płatności podatków i składek ZUS,
- załatwianie spraw wynikających z zobowiązujących przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych tj. sporządzanie i przekazywanie do ZUS niezbędnych dokumentów,
- pełną obsługę kadrowo płacową.