Oferujemy pełną obsługę księgową w zakresie ksiąg handlowych (pełna księgowość):
- ewidencjonowanie dokumentów w księgach rachunkowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- naliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatków,
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych i statystycznych (dla GUS),
- sporządzanie bilansu,
- bieżące informowanie klienta o przepisach prawnych z zakresu działalności oraz o ich zmianach,
- odbiór dokumentacji księgowej z siedziby Klienta o ile zostanie to uzgodnione w umowie,
- reprezentowanie Klienta w postępowaniach administracyjnych przed ZUS i Urzędem Skarbowym,
- wyprowadzanie wszelkich zaległości podatkowo-finansowych,
- pomoc w dopełnianiu formalności związanych z rozpoczęciem działalności firmy,
- pomoc współpracującej z nami kancelarii notarialnej,
- pełną obsługę kadrowo-płacową,
- wszelkie inne sprawy związane z działalnością prowadzoną przez naszego Klienta.